..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 27. oktober 2010

Trening og fest!

Long time,no blogging på meg! Det er rett og slett så travelt om dagen! Det meste av det jeg gjør er heldigvis gøy, - noe som gjør at hverdagen er artig selv om den er travel!
Farris Bad, Larvik
I helga var vi 15 stykker fra Spenst Gjøvik på convention i Larvik. Dette er årets happening for oss treningsglade instruktører, og når arrangementet i tillegg holdes på Farris Bad sier det seg selv at det må bli bra! 
Det hele startet med en forrykende Zumba-time, med to instruktører fra Tønsberg som var helt rå....Snakk om å by på seg selv :-)
Mange nye "moves" måtte prøves
lørdag kveld
Høydepunktet lørdag var likevel PowerStrip-timen til Åsa fra Sverige. Utrolig morsomme bevegelser, som både fikk oss til å føle oss sexy og klønete på samme tid. Målet med timen var likevel ikke å fokusere så mye på kropp, men å bli svett samtidig som kroppen var i bruk. Stikkord er mye hofter og enda mere humor. Mange av bevegelsene ble testet ut på dansegolvet lørdag kveld....Vet ikke om det tok seg like bra ut men.... Ha ha.
PowerStrip
DanceStep
Søndag var det et par timer i spa, før jeg var med Fredrik Sjøberg på den beste Steptimen jeg NOENSINNE har vært på! Det var koreografi, flyt, energi og sinnsykt bra musikkbruk. (Litt striptease fikk vi også på kjøpet...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar