..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

mandag 18. oktober 2010

Herlig helg

Helg er alltid bra! Denne helgen har vært ekstra fin - trivelig 40 års lag på fredag, og besøk av Maria og Ingeborg hele helgen. Det var faktisk så koselig at vi overtalte gjestene til å bli en natt til.åde Maria og jeg er veldig glade i høsten, så vi har virkelig nytt helgen til det fulle. Vært masse ute med barna, drukket mye kaffe/kakao, vært en tur eller to på No3, sett de obligatoriske programmene på TV, og i det hele tatt slappet av.ed samme interesser for trening og koreografi fant vi sent i går ut at vi skulle lage en ny kondis-time. Den har jeg tenkt å kjøre allerede i ettermiddag, og er skikkelig spent...Tror det blir bra :)



Har hatt besøk av min gode venninne Maria og hennes Ingeborg Aida på 4 år. Her er Maria på Gjøvik Gård


B
Ingeborg og Hedda ble født nesten samtidig i Oslo-byen, og har  hatt mange fine turer i vogn på Løkka sammen som små. Nå er de 4 år, og veldig gode venninner - de også!
M
Henrik koste seg også sammen med "jentene på tur"....
Hedda trenger ny vinterdress.....På Engler og Cowboyer har de mange fine å velge i! Frøken Fryd falt for denne lilla fra Ticket <3...Vi endte likevel opp med en litt mer fargerik fra Reima. Litt nettere for Hedda



Maika og jeg har mange fine løpeturer langs  strandpromenaden! Gruer meg til kulde og snø....Tredemølla frister ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar