..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 31. oktober 2010

Mormors skatter

 Min søte, kjære mormor skal flytte til en mindre leilighet! Vi har i helgen båret kopper og kar, møbler og ting som kanskje burde vært solgt på basar...Det blir ikke plass til alt hun hadde fra før, og i den forbindelse har vi fått noen gamle skatter av henne. Denne fine sofaen har det helt siden 1988 vært bestemt at mamma skulle få. Problemet er bare at hun ikke har plass, -og mener at den dessuten passer bedre hos oss! Jeg her helt enig!!...Hi hi

Etter mange års separasjon er bord og sofa endelig sammen igjen!


Folk som har levd en stund har ofte flere serviser...Dette fine kaffeserviset har vært med på mange symøter, kaffeslabraser og familieselskaper. Tenk så mange slurker som har blitt tatt av disse koppene, og så mange fyrstekaker som er fortært fra asjettene! Ikke minst så mye slarv de har vært vitne til! Sjarmerende. Jeg ble hvertfall veldig glad når mormor spurte om jeg hadde brukt for det. Så klart! De har fått en fin plass i hylla mi, og kan gjøre seg klar til et nytt liv her hos oss. 


Klar til kaffeslabras igjen!




Mormors gamle nattbord vil jeg gjerne ha ved min side <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar