..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 8. oktober 2010

Påfyll i Oslo!

En Oslotur med venninnepåfyll gir meg alltid energi! Å møte gode venninner, drikke kaffe, slarve og spise lunsj er som en vitamin-innsprøytning for en tidligere Oslobeboer. Mange gode minner fra jeg sjøl trilla barnevogn opp og ned Markveien med latte`n i hånda og handleposer på snei.

Starta dagen på Blossom! En herlig liten butikk i Gruners gate 3! Denne drives av min gode venninne Bente fra Skreia. Jentene her har sansen for både det søte/romantiske og det rocka - en god kombinasjon!
Noen kroner fattigere spiste jeg lunsj med min andre gode Bente-venninne på Delicatessen. Kombinasjonen av tapas er alltid den samme; kjøttboller, serranoskinke, manchego, sitronbønner, brød, aioli og aromasopp..NAM!
Fornøyd etter en deilig tapas-lunsj på Delicatessen. Det finnes faktisk ikke bedre tapas...



En deilig kaffe og muslibrød fra Kaffebrenneriet er en god start på dagen! Bananbrød til dessert er et must <3
En av favorittbutikkene mine på Løkka! En skikkelig godtebutikk for jenter som er glad i sko, vesker, skjerf, smykker og annet tilbehør (hvem er ikke det...?)

1 kommentar:

  1. nei vettu hva! delicatessen er helt enestående når det kommer til tapas! I totally agree!

    feel free to stop by sometime!

    xx T

    SvarSlett