..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 6. oktober 2010

Maika

Vi har blitt fem i familien! Maika; en Jack Russel terrier har kommet for å bli hos oss i ett år!Hun er oppvokst hos min gode Mariavenn og familien på Grunerløkka, og flyttet senere til Nesodden, hvor de har bodd de siste par åra. Neste stopp er Polen, og i mellomtida skal Maika bo hos oss! Dette er stor stas både for store og små! Har aldri sett noen som blir såå glad når jeg kommer inn døra, ei heller såå glad for å bli kost med. Veldig sosialt og trivelig vesen. Dessuten er hun en veldig fin løpe-venninne. Følger mitt tempo hele veien, trenger ikke skravle alt for mye, og høres alltid litt mer sliten ut enn meg...(med tunga hengende ute og rask pust) Hun er dessuten blitt kjendis den siste tida, og figurerer blant annet i felleskjøpets nyeste reklame. Veldig flink bisk <3

1 kommentar:

  1. Du unnlot å nevne at hun er en større kjendis enn deg selv, la jeg merke til. Ha ha.

    SvarSlett