..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 5. oktober 2010

Høstferie og interiørprosjekter

Som lærer har man jo litt ferie, og når man er hjemme blir det gjerne litt "pusling" med interiør. I dag leste i Bonytt at man kunne flytte utemøblene inn!! Smart tenkte jeg, og gikk igang...Det ble egentlig ganske fint, og jeg prøver nå å overtale resten av familien om at dette er et lurt valg (...som alltid når jeg mener jeg har funnet på noe kjempelurt...) Problemet er den store skinnsofaen vi hadde i stua før. Hvor skal den stå? Overvintre i hagestua? Eller selges på finn? Det siste høres best ut, for da "må" vi jo ha ny sofa når våren kommer og utesofaen skal flyttes ut igjen. Genial plan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar