..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 6. juli 2011

En hilsen fra charterturisten

 I skrivende stund sitter jeg i resortens resepsjon på Rhodos. Her går bikinikledde, lett solbrente folk forbi i alle former og fasonger. Barn, forelsket ungdom og fornøyde småbarnsforeldre tusler rundt i feriemodus og nyter livet.
Jeg for min del holder meg litt unna sola i dag - etter en brøler i går. La ut på min daglige "padletur" i middelhavet med madrassen min...Hadde bare glemt å smøre baksiden av lår og rumpe først. Er rett og slett brent. Skikkelig brent. Uansett; brent flesk blir til brunt flesk, og brunt flesk er penere en bleikt flesk :-)

Om noen år vil vi sikkert se tilbake på slike turer og tenke ; Hvordan kunne vi velge en slik ferie? Men nå er det helt perfekt for familien Blom. Ungene leker og bader dagen lang, jeg og Mannen leser bøker, skravler og rett og slett nyter ferie, sol og fri...Til og med gode treningstimer får jeg med meg her. SATS har kurset instruktører som kjører både Kondis, StepStyrke og core. Me like. 

God sommer så lenge!
Tina

Her kommer noen bilder fra dagene som har gått:




Fletter hører med på ferie. Praktisk, men vondt å få...Forholdsvis hardhendt dame...
Ferie!!
Havaianas til alle. Henrik og Tina på tur <3




Her er vi i Gamlebyen og spiser deilig pizza


Mye historie i veggene her...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar