..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 22. juni 2011

Det er nå!

Nå har jeg begynt sommerferie, og det er deilig! 
Jeg bruker store deler av året til å glede meg til sommer, uteliv og gress under føttene...Så er sommeren plutselig her, og den må nytes! Det er så fort gjort å glemme å være her og nå, bare tenke at NÅR finværet kommer, DA skal vi kose oss... Derfor har jeg bestemt at ikke lenger været skal avgjøre om det er sommer. Kalenderen sier juni og midtsommer. Da går jeg i sandaler og shorts (uansett om jeg fryser litt innimellom) Morgenkaffen kan jeg drikke i hagestua  - selv om det regner, og litt ferie-vin kan jeg unne meg.
For det er nå! Sommeren er nå!
Denne skal få være med på vift i sommer!!


I går var jeg i Oslobyen på Betsybesøk, og vi hadde en super dag. Lunsj i solskinn på Aker Brygge, brukbar shopping (!!!) og full oppdatering på det meste. Det er alltid impulser å få, og spesielt Home & Cottage gir meg inspirasjon på interiørfronten. Hadde lyst på både benker og kurver, men som togpassasjer måtte jeg begrense meg til duftlys og annet småtteri...
På Høyer var det også mye fint å få kjøpt. Slettes ikke råd til å gå amok der, men fant en veldig fin veske jeg ville investere i: En liten praktisk veske fra Marc by Marc Jacobs i en deilig Muldvarp-farge! (Min absolutte favoritt for tida, - både på interiør og klær) Den kan kombineres med alt, og er nøytral uten å bli kjedelig. Absolutt en veske jeg kommer til å bruke mye! 




God ide til soverommet: Gardinstang i taket, "himmel" laget av gardiner som henger over senga. Romantisk og fint...


Da er det bare å nyte sommeren før den er over. Midtsommer i morra? Synes egentlig at denne bør flyttes en måned frem i tid...Høres litt mer logisk ut å feire midsommer i juli! Men det var den kalenderen da...

Tina








2 kommentarer:

  1. Jeg har tenkt det samme som deg - nytter liksom ikke å gå å vente på sommervarmen, man får bare nyte det man får! Koselig blogg du har, takk for titten!

    SvarSlett
  2. Gardinstang over senga har jeg aldri tenkt på.. Men det var stilig da :) Ha en fin søndag ♥

    SvarSlett