..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

mandag 13. juni 2011

Bonusfri!

Pinse er bonus! Den kommer jo alltid 49 dager etter påske, og er jo en kristen høytid, men oppleves likevel hvert år som en fin liten ferie i mai/juni. Denne pinsehelgen har vært så utrolig bra, og for min del vært fyllt av det jeg liker best; god mat, venner, familie, sol og selvfølgelig litt trening.
Den begynte jo med en utrolig bra konsert på Gjøvik Stadion: 
Bryan Adams! 8200 mennesker var samlet i øsende regnvær for å høre god musikk. Med super logistikk fra UtPils gikk arrangementet over all forventning, og folk koste seg. Jeg og et par venninner banet oss frem og fikk stå på første rad. Fikk flashback til 1988: Motley Crue i Skedsmohallen...Jeg var ikke fullt så hylende, og trengselen var ikke riktig så stor på fredag, men jammen var det gøy! 
Bryyyyan..


I går inviterte vi naboene på grilling. De hadde også med seg de herligste retter, og vi koste oss så!! Skålte for både sommeren og naboskapet, og var alle veldig enige om hvor heldige vi er som har så artige naboer. Vi spilte basketkamp, fotball og danset til langt på kveld. Det var til tider litt amper stemning under basketkampen, men når konkurranseinstinktet våkner spiller det ingen rolle om du er sju eller førti...Gøy!
Mye godt på grillen

....og mye godt tilbehør!

Jeg sett fra omverdenen store deler av pinsen...
I dag fikk jeg mange hindringer på dagens løpetur langs Mjøsa...Det var vann, mye vann på promenaden! Tror Mjøsa har steget med ca 1 meter siden i går, så dette begynner å bli skummelt. Stopp nå! Maika og jeg nåtte finne nye veier, og turen ble litt lenger enn planlagt! Når jeg da står i dusjen etterpå, med hårkur i håret og skrubbekrem i fjeset er jeg så fornøyd. Jeg har gjennomført en god økt, og jeg er sliten. Det er godt...Da smaker sjokoladen litt bedre i kveld, og jeg ser frem til en kort uke før sommerferien begynner!Har også kastet meg over Jo Nesbøs nyeste krim, og klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Jeg blir besatt, og tror jeg bare må bli ferdig med den i kveld. Skikkelig spennende! 


 Jippi for sommer, sol og bonusdager

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar