..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 8. juni 2011

Sko

Jeg elsker sko! Samtidig skaper de mye irritasjon hos meg. Ikke mine egne selvfølgelig, - men resten av familien sine sko! Prøver stadig å lage gode systemer for at ungene lett kan putte sine sko i en kurv i gangen, og hyller for både små og store sko. Men hva skjer? Sko står både her og der. Med sand, gress og faktisk også gjørme...
Men i dag fikk jeg plutselig en godhet ovenfor Henrik`s fotballsko som sto henslengt på trappa. De var våte, fulle av gress, og han hadde ikke engang løsnet på knytinga før han tok de av. Barna er i farta, har det travelt. Det er morsomme ting som venter. Dessuten skulle de jo på igjen snart. 
Er det så farlig egentlig? Litt sko her og der kan jeg da alltids tåle.... Så lenge de blir ryddet bort før natta kommer :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar