..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

torsdag 14. juli 2011

Hot

Temperaturen er höy her på Rhodos om dagen! Den har gått fra 26-27 grader i forrige uke til 35-36 denne uka,og det er hot-hot-hot. Men digg-digg-digg. Jeg blir sjelden for varm...

I dag har familien Blom värt på Böljan Blå, - båttur til Lindos. Det er en imponerende liten gresk by! Et gammelt ordtak sier nemlig at om du ikke har värt på Lindos har du ikke sett Rhodos. Det kan jeg til dels väre enig i, for vakrere sted skal du lete lenge etter. Det er trange smug, bratte svinger og akropolis på toppen med fantastisk utsikt. Unga fikk esel-skyss opp ( og jeg tråkket i esel-bäsj på vei opp...) Stas.
På toppen spiste vil unsj på en resturant med basseng slik at unga fikk avkjölt seg litt. Det er lite vind og veldig varmt på Lindos - sikkert 45-50 grader! OK, her var jeg faktisk litt varm...
På vei hjem stoppet vi og badet fra båten. Det var det beste badet hittil i år!!

Nå närmer det seg hjemreise, og eventyret er snart over for denne gang. Vi har hatt en utrolig fin tur, og mange opplevelser på kjöpet. Rhodos er absolutt å anbefale. Foran både Mallorca (som jeg er veldig glad i) og Kreta <3

Legger ut litt bilder senere. Nå står poker på planen...Henrik og jeg har fått grundig oppläring, og det er veldig artig!

Heit hilsen.
Tina

1 kommentar:

  1. Herlige reisebeskrivelser, nå gleder jeg meg enda mer til det blir vår tur til å reise sydover. God tur hjemover!

    SvarSlett