..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 8. juli 2011

Slik går dagene...

I disse dager fyller jeg virkelig livet med deg jeg liker best: Familie, sol, sommer, trening, bad, god mat og opplevelser. Ok, det med opplevelser er kanksje å skryte litt, for jeg har i stor grad levd livet innenfor resorten her på Rhodos, - men det er gode og late dager her! Alle koser seg veldig. At vi har over en uke igjen föles også veldig bra <3

I går svetta jeg mer enn jeg noen gang har gjort på en treningstime! Deltok på Energy - og med stadig höyere temperatur i lufta her nede blir det varmt! En inspirerende instruktör gjorde også sitt til at jeg hadde lyst til å ta i litt ekstra.

Det finnes frekke folk her også...Etter gårsdagen utflukt på luftmadrass hadde noen stjålet sandalene mine! Utrolig irriterende..Holdt dessuten på å svi av meg föttene på vei opp igjen på hotellet. Fine var de også...Har sett at de selger Havaianas i gamlebyen, så jeg får investere i et par nye i kveld.

Det var dagens oppdatering!
Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar