..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 9. desember 2011

Jul i stua

Det begynner å nærme seg midten av desember, og bare et par uker igjen til selveste julaften. Frk. Jul er i rute, og har (endelig) begynt å spre årets julekort...Jeg har nemlig fått restriksjoner fra resten av familien om å vente litt med dette, slik at ikke folk tror mor i hus er helt julegal. (Hva så? )  Men ja - jeg innrømmer det: Jeg elsker alt ved denne høytiden. Da det i går snødde ute ble jeg varm om hjertet, og om mulig enda mer fornøyd! Jeg vil med dette innlegget dele litt av min førjul med dere. Hvis du legger på en dose kongerøkelse, og litt duftlys med kanel kan du forestille deg hvordan jeg har det foran TV-en med et glass rødt i glasset akkurat nå. (OK da, litt intenst med både røkelse og duftlys...Kanskje litt too much med den lyslenka på peisen også..? Men o-jul med din glede og kreative lyst lenge leve) 

Ha en riktig god helg!
Tina




Det røde hjørne...

Mye inspirasjon å hente i nyeste Bonytt <3

Drivved fra Mjøsas bredder, kvist fra Bjørkestien (sprayet hvit) og lysslenke

Lyslenke med detaljer...

Pepperkakehuset vårt med egen sittegruppe utenfor...

Litt jul her, og litt jul der....



Denne delen av stua fikk slippe rødt, men fikk litt julestemning likevel! 


Endelig tid for julekort! 

Et lite juletre i førjulstiden...

...med fine lodne pelshjerter <3

Et must i desember: Duftlyset Canelle/Orange fra Durance! Herlig

Tacky?

Lyslykt fra....Nille!!!


1 kommentar:

  1. Så stemningsfullt!!
    Du skulle hevet deg med på NIB utfordringen denne mnd <3
    Og ja, jeg kjente duften av både røkelse og kanel/appelsin helt hit! ;-)
    God tur nedover i dag, sees om litt herlige julevenn <3

    SvarSlett