..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

mandag 19. desember 2011

En liten detalj...

Jula er ekstra artig for oss som liker interiør og dekorering. Det er lov å slå seg litt løs, men samtidig passe på at det ikke blir for mye. Pynt fint - med måte, er mitt mål. Og ja, det er jeg som tar meg av pyntinga her i huset. Mannen er fornøyd med det jeg gjør, og jeg er glad for at jeg får lov å bestemme. Men en snedig liten detalj hadde sneket seg frem i går; et fint plassert drikkebelte fra swix. Passet jo perfekt til resten tenkte sikkert Mannen? Ha ha ha. Bevisst? Tror ikke det...

Ha en fin mandag!

Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar