..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 30. november 2010

1.desember

1.desember - endelig! Gleder meg til å vekke barna i morra tidlig, - med adventskalenderen klar. I år har jeg også fått med min kjære på at også vi skal ha julekalender! Vi får pakke annenhver dag, og i morra ser jeg det ligger en hvit konvolutt til meg... Jeg er spent <3 
Jeg hadde som mål at jeg skulle være ferdig med julegavene til 1.desember, og jeg er faktisk nesten i mål. Bare noen "smågaver" igjen. Dette er ting jeg synes det er koselig å kjøpe, og det er ikke noe stress. Jeg gleder meg til å gi bort gavene jeg har kjøpt i år - skikkelig fornøyd! Må også innrømme at jeg har kjøpt et par til meg sjøl mens jeg har svinsa rundt og handlet også... Fant en skikkelig fin cardigan på Lillehammer i dag, som jeg tror kan bli god å ha i vinterkulda...Billig var den også. Går under kategorien scoop...
Cardigan fra Only (399) -med puffermer og "dots"
På søndag tok vi i bruk adventsstaken - som i år var et lysfat med fire kubbelys og kongler.
Var veldig fornøyd med denne - helt til jeg fikk se mamma sin. Den var sååå fin!
Mamma sin adventstake - eller rettere sagt adventsfat <3
Kreativ dame med stort hjerte!


DETALJER FRA KJØKKENET- LEGG SPESIELT MERKE TIL DET SISTE BILDET...

Pepperkakeformene henger klare !
Adventspakkene ligger klare sammen med pepperkakene på kjøkkenet. Her er det mange små fingre som har vært de siste dagene. Både for å få pepperkaker - og ikke minst for å klemme på pakkene. 

Har virkelig blitt glad i drivveden man finner i Mjøsa. Den kan brukes til så mangt! Her som lysdekorasjon i vinduet. 

Svibler i glasspotte - direkte fra ICA!
...og her er kaoset bak fasaden. Ha ha! Dette er alt-mulig-skuffen på kjøkkenet. Føler at jeg rydder her hver uke, men det er nok ikke så ofte....En god venninne sa en gang at det ser strøkent ut på overflaten, - men åpner man en skuff er det komplett kaos. Kan si meg enig når jeg ser dette bildet. Ja, ja - da vet du det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar