..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 12. november 2010

Det snør, det snør...

FOR en deilig følese! Å våkne med et hvitt teppe av snø rundt huset, som pakker lydene inn, gir lysere morgener og ikke minst glade barn. Den første snøen gjør noe med oss alle. Enten man blir irritert over vanskelig fremkost og nedsnødde bilder - eller rett og slett kan nyte forandringen det gir. Dessuten gir deg meg et lite snev av julestemning...Jeg er ekstremt glad i jula, og begynte å glede meg allerede da jeg pakket ned julepynten fra i fjor. Et slag småkaker er allerede i boks (...og blir borte lenge før desember) Noen få julegaver er kjøpt inn - og årets andventstake er planlagt!
Jeg er rett og slett i veldig godt humør i dag - og tar i mot dagens utfordringer,- og snøen med åpne armer. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar