..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 21. oktober 2011

Velkommen jul!

I lokalavisa vår kan man på siste side "gulpe" opp det man måtte ha på hjertet av ulike ting...Grunnen til at jeg sier gulpe er at folk her ser sitt snitt til å komme med stort sett negative ting. Det er jo en og annen som vil takke en bussjåfør for god service, etterlyse den som bulka borti bilen mens den sto parkert osv - men stort sett  negative ting som irriterer vedkommende. Denne uka var det en dame som var så irritert på butikken Åhlens som allerede hadde julevarer i butikken sin på CC. Hun var faktisk så hissig at hun ikke skulle sette sine bein på CC før jul... Tenk at man kan la seg provosere av slikt? Du trenger jo ikke å handle julevarer hvis du ikke vil! Ja, jeg kan forstå at det er tidlig med jul i oktober, men for oss som elsker jul, interiør og ikke minst planleggingen er det helt greit. Faktisk litt koselig! 
Sjøl er jeg typen som gleder meg til neste jul i det øyeblikket jeg pakker ned julepynten, og som har en egen "julebok" med tips, ideer, julegaveliste, julekortliste som jeg tar frem igjen år etter år. 
Derfor har jeg også begynt å planegge litt hvordan jula skal bli -rent interiørmessig hjemme her i år. Det er noen småting jeg skal investere i om ikke lenge. Og ja - jeg finner det på Åhlens!!
Er det snart julemarsipan i butikkene mon tro...?









2 kommentarer:

  1. Det er til å bli sprø av alle som bare skal bruke baksida til å klage. Det er jo bare å la være å gå inn der, men for oss andre sin del så er det jo greit at hun holder seg unna CC, så blir det litt koseligere. Hodet mitt tenker også jul, veldig greit å begynne planleggingen allerede nå. Fine varer du har vist frem, tror det må bli en tur på Åhlens (selv om jeg sikkert har nok julepynt fra før). God helg, Tinamor! Klem

    SvarSlett
  2. Du er ei flott dame med maaange gode innlegg, Tina!;-) Klem Evy.

    SvarSlett