..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 6. september 2011

Nettshopping

Søndag ble jeg invitert på et home-party jeg desverre måtte si nei til. I ettertid fikk jeg høre av en venninne som var der at jeg virkelig hadde gått glipp av noe....
Det var barneklær - fra merket pomp-de-lux! (se www.pompdelux.no) 

Tenkte jeg fikk sjekke nettsiden deres, og fikk raskt høy puls! (Fenomen som skjer når jeg skjønner at det er a)gode scoop på gang, b)fine ting det er mulig å kjøpe....Jeg blir hektisk og rød i toppen, og rett og slett veldig ivrig!I løpet av noen minutter var handlekurven fyllt opp med fine bruksklær til hverdags og fest!

Men dette er rett og slett barneklær som er fine, ikke dyre, og visstnok av veldig god kvalitet. Det jeg likte ekstra godt var mulighetene til å kombinere plagg, siden du kan veldig flere plagg i like nyanser. Hedda blir å finne i fargen dusty-purple i løpet av høsten kan man si....Synes dessuten det var gøy å se på snutten fra moteshowet. Herlige barn som danser og leker seg på scena! Artig.

Her er en liten smakebit av det jeg falt for...




Fint ikke sant? 


Tina

3 kommentarer:

  1. Pomp de lux-klær er nydelig - og ekstra pluss at de har ting til a mor også, jeg kjøpte et herlig skjerf sist jeg var på home party.

    SvarSlett
  2. Det så jeg ikke Mia! Wow, må sjekke litt mer da skjønner jeg...

    SvarSlett