..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 11. september 2011

Fra low-carb til full-carb...

I tre uker har jeg testet ut et lav-karbo kosthold...Det er egentlig ganske ekstremt til å være meg, for jeg er en karbo-slave. Elsker brød, pasta, frukt, frokostblanding - og sist men ikke minst; smågodt og sjokolade. Men jeg ville prøve, og merket raskt forskjell på hva mindre karbohydrater gjør med kroppen. Jeg fikk mer overskudd, var mindre oppblåst i magen og "lettere" i kroppen. Men etter en stund kommer jo savnet etter kaffe latte, grovbrød og brunost...-Men for all del: low-carb funker, og frister til gjentagelse i kortere perioder. Kunne aldri sagt farvel til brød for "alltid"!! Så i går så lunsjen min slik ut:



Et herlig måltid spekket med karbohydrater <3 Muslibrød fra Godt Brød!

Ha en herlig søndag - med eller uten karbohydrater!

Tina





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar