..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 12. august 2011

Maraton og familiefest

I morra er det duket for Ringeriksmaraton! Nå er ikke jeg noe maratonløper, så bakgrunnen for dette stuntet hvert år bunner i en artig familietradisjon.Pappa var nemlig familiens mann, og elsket å stelle i stand sammenkomster. Det var derfor hans ide at hele familien skulle samles for å løpe Ringeriksmaraton hvert år. Vi stiller som vanlig med to mix-lag: Indregarden 1 og 2. Vi er mest opptatt av den interne konkurransen, men ser også at vi ikke er så verst sammenlignet med mange andre. I fjor kom vi på 33 og 34 plass av 101 lag! Artig. 
I tillegg til å løpe spiser vi god mat, skravler og oppdaterer oss utover kvelden. 
Jeg er overhodet ikke noe konkurransemenneske, og er heller ikke noe løper, så for mitt vedkommende blir det bare å komme seg gjennom løypa sånn passe fort :-) Hvis jeg skal ha et mål må det vel være å bruke mindre enn 30 minutter på 5,6 km...


Så da tror jeg den beste oppladningen før morgendagens strabaser er å parkere både rødvinsglasset og smågodet nå...Sov godt!


Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar