..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 24. august 2011

Hverdag

Da er høsten her, og hverdagen likeså. Jeg klager ikke altså, bare konstaterer at sånn er det! 
Det var faktisk godt å begynne å jobbe igjen. Det er artig å gå på fotballkamper med Henrik igjen, og det er greit å komme i "gjenge" igjen som vi sier så kjekt. 


I dag var det også oppstart for Hedda sin danse-trening. Vi fikk sitte å se på i dag, og jeg er overbevist om at hun kommer til å trives veldig godt med det. I dag lærte de første posisjon, annen posisjon, stjernehopp og mye annet gøy. 15 små 5-6 åringer i ballerina-antrekk var et veldig søtt skue... 


Det nærmer seg sammenslåing med Toten Treningssenter nå, og i morra har jeg min siste time på Spenst! Det blir nok litt rart...Men rett etter timen skal jeg rett på kick-off for Spenst Toten Treningssenter, så jeg rekker ikke å dvele så lenge over det.


Tina

1 kommentar:

  1. Jeg hadde min siste time i går, og var og trente i dag. Helt merkelig stemning, men jeg er overbevist om at dette kommer til å bli kjempebra!

    SvarSlett