..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

lørdag 23. april 2011

Jeg velger meg april...

For en påske vi har! Det er nesten så jeg må klype meg i armen for å ikke tro at denne påsken har vært en drøm...Ikke det at vi har gjort så mye, men med godt vær er det så godt å leve. I går kveld satt vi ute til "kvart på natt" - noen i bare shorts. Nå hadde riktignok vertene nyinnkjøpt bålpanne som varmet godt utover kvelden, - men likevel! Det er april.... Tanken om at vi har igjen mange måneder med godt vær, grilling og terasseliv er fint å tenke på. 


Vi startet grillsesongen i dag - helstekt indrefilet, hjemmelaget potetsalat, og ....marshmallows til dessert! Vi er i gang.


Fortsatt god påske!

1 kommentar:

  1. Denne påsken har vært helt fenomenal, ren sommerstemning! Godt å høre at maten på Tapeo smakte til forventning, gleder meg til å teste menyen. Fortsatt god påske, Tina!

    SvarSlett