..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

mandag 16. april 2012

Blogg-award

Jeg har mottatt en award!
En bloggaward - fra min gode venninne Lavendelpiken som har anbefalt meg i bloggen sin.
Det synes jeg var en fin gest, og jeg ble veldig glad <3
Lavendelpiken har en fin blogg som viser oss litt hvordan hverdagen med baking, barn og interiør arter seg på en øy i Oslofjorden.
Awarden fungerer slik:
-Link til bloggen som du har motatt awarden fra
-Send awarden videre til bloggere som har færre enn 100 følgere

Hvorfor begynte du å blogge?
Det var den første høstferien jeg jobbet som lærer, og jeg fant ut at jeg plutselig hadde litt tid helt for meg selv...

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger med på interiørblogger, treningsblogger og noen moteblogger

Favoritt farge?
Akkurat nå...Gult og grått.

Favoritt film?
Jeg er glad i film, og en film som imponerte meg var Hodejegerne.

Hvilket land drømmer du om å besøke?
USA...

Jeg sender awarden videre til:


Håper dere som mottar awarden synes det er ok. Ingen av oss har vel store ambisjoner med bloggene våre, men synes det er gøy å skrive, ta bilder og dele litt med omverdenen. 

Ha en fin kveld!
Tina

2 kommentarer:

  1. Jeg tar utfordringen. God helg, håper formen er bedre :)

    SvarSlett
  2. Tar også utfordringen. Nyt kvelden. Klem

    SvarSlett