..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

fredag 25. november 2011

Koselig med peis!



Siden vi flyttet inn for 5 år siden har vi ikke kunnet bruke peisen. Men denne uka ble det orden i pipeløpet, og endelig knitrer det i peisen! Ikke på bjørkeved, men peiskubber fra Europris! Vi er nemlig ikke ute etter noe varme, men kos. Maika blir kjempeglad når vi fyrer opp, og setter seg foran for å varme seg. På Home & Cottage fant jeg disse søte telysestakene med J - U - L på, og de passet perfekt på peishylla. Fant også de fine hvite hjertene der, - i utgangspunktet ikke tiltenkt peisen, men hvorfor ikke? Litt tidlig vil noen si, men når det nå nærmer seg 1.advent kommer jeg til å snike inn litt julepynt for hver dag. Gleder meg skikkelig til å pynte til jul, så min adventskalender blir å sette frem en ting hver dag <3


Ønsker dere alle en fin adventshelg - med eller uten peis!


Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar