..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

torsdag 3. mars 2011

Vel hjemme fra VM

VM i Oslo! Vi var der...Ja, for å stå ute i løypa å se løperne passere er jo egentlig ikke så veldig spennende. Det går så fort! Men å være i Holmenkollen med flagg, boller, kakao og kjenne stemningen var gøy! Vi var der da Northug tok gull på 30 km - et minne vi kommer til å huske resten av livet. 
Ut på tur!


For er det ikke det dette livet handler om? Samle minner vi kan glede oss over, snakke om, mimre om og kanskje gråte en skvett over hvis det er av det triste slaget...Jeg er veldig opptatt av å leve her og nå - og da gjelder det å være til stede i øyeblikkene. Skape disse gode minnene som vi kan ta med oss inn i fremtiden. For fremtiden er jo det vi kan påvirke, og gjøre noe med hvis vi ønsker å endre noe. Fortiden er erfaringene vi har gjort oss, og forhåpentligvis lært noe av...Handlingsrommet er her og nå. Derfor skal man unne seg litt ekstra i hverdagen - fylle livet med det du liker best <3


Mamma passet Maika-hund mens vi var på tur. Men hun rakk mer enn å lufte hund! Sjekk dette fine bildet hun malte til oss. Vi har en kunstner i familien. Ble så utrolig glad for bildet, og det passet perfekt til sofaen og resten av stua. (Mamma hadde selvfølgelig gjort grundig research :-) )Hun vet nesten bedre hva jeg liker, og hva som passer her hjemme enn jeg gjør selv. Utrolig "sansen" for det estetiske og fine, og god tid til å pusle med små og store interiørprosjekter. Bra dame!


Made by mamma <3

Passet fint til resten...


Litt flere bilder fra VM-turen:


Elefant-isskultptur i VM-parken 


Isskulptur fra Oslo sentrum - nice!






...kjæm det noen forbi snart?

Følger spent med på 30 km..

Kø, kø, kø

Vinter er flott!

Tålmodige barn på vei opp til Holmenkollen

Apropos estetikk - utrolig flott bakke!

2 kommentarer:

  1. Hei kjære Tina-mor.
    Flotte bilder fra VM. Høres ut som dere har hatt en flott opplevelse! Hils Marit og si at bildet hun har malt er kjempefint. Kan du sende henne til Bergen en tur??? ;o)
    Klem fra Kristin.

    SvarSlett
  2. Hei:) Kom "over" bloggen din inne på siden til no.3 ser vi ikke bor så langt fra hverandre så jeg la meg til som følger jeg å håper du kanskje gjør det samme.*smiler* gleder meg til å følge deg!:)

    Klem KAROLINEMOR♥

    SvarSlett