..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 12. januar 2011

Onsdagsfri...


Denne onsdagen ble for det meste tilbragt under dyna! Følte at noen plutselig kasta en influensa over meg! Feber og en kropp som er stiv og øm - kjennes ikke bra ut. I dag hadde jeg gledet meg til både klubbrenn på Vind med unga, og ikke minst sosialt treff hos Hanne i kveld. Dette er gørt! Jeg liker ikke å være nede for telling, men nå må jeg nok belage meg på det noen dager!


Forrige onsdag kom Maika hjem fra juleferie hos sin kjære eiere. Mamma og jeg dro til Oslo for å møte Maria og Maika. Vi kombinerte "overleveringen" med en deilig lunsj på Åpent Bakeri på Damplass. Der har de utrolig god bakst av alle slag. Muslirundstykker er min favoritt.



Maria og Mamma utenfor Åpent Bakeri
Veldig koselig å få Maika tilbake!

Sofaprosjektet fra i sommer (når utesofaen ble tatt inn) ga blod på tann! Nå er ny sofa bestilt, og den gamle solgt. Salget kom litt fort, og vi ble derfor "uten" sofa i noen uker. Det resulterte i at jeg bestemte meg for å ommøblere hele stua! Resultetet ble slett ikke verst, og vi koser oss i den nye kroken vår. Men vi gleder oss alle til den nye, store, myke sofaen kommer. Spørsmålet er: Skal Maika være oppi den nye sofaen? Vi tenker nei, men barna sier ja!! Maika bryr seg vel egentlig ikke om hva vi bestemmer, for hun gjør vel hva hun vil når vi er borte? Tips tas imot med takk her...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar