..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 26. januar 2011

Barselvisitt,bananbrød og bestevenner



I dag har jeg vært i Oslobyen <3 Maria har fått sin nydelige lille baby, og jeg dro på barselvisitt. Tidene har forandret seg, for barselvisitten fant sted på en cafe på Løkka - med 8 dager gamle Iben Aurora. Spreke Maria møtte Bente og meg på lunsj! Vi hadde det som vanlig veldig koselig. Tida gikk selvfølgelig for fort, men vi skal snart treffes igjen. 





Maria og lille Iben Aurora

 
Tante Beige og Tante Brun synes det er stas med baby!


Helt fersk - helt herlig
Fant disse søte øredobbene fra Snella og Petronella på Shoe Lounge. Alle var enige om at de passet fint til meg. "Frøken" av yrke - og fryd som livsmotto!




1 kommentar:

  1. Hvor ble det av tiden min venn?
    I dag 51 uker etter barseltreffet vårt, sitter jeg og mater det lille nurket fra bildet over med lasagne og hun tygger med alle sine 9 tenner!! Må begynne å planlegge konfirmasjon snart kanskje?? Det er så godt å tenke tilbake på året som har godt og vite at flere av de beste minnene er delt med deg og tante brun <3

    SvarSlett