..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

lørdag 19. mai 2012

Helg


Jeg skulle egentlig tilbragt helgen i New York! Vel, det ble ikke mulig likevel denne helgen, og vi måtte utsette turen. En mager trøst ble det da å reise til Oslo med Mannen <3 
Hadde store shoppingplaner i NY, og klarte ikke helt å vente med alt. En ny Marc by Marc Jacobs veske har lenge stått på ønskelista, og denne fant jeg på Den Dama på Frogner. Fikk også tak i nye løpesko som skal testes på løpeturen langs Mjøsa i morra tidlig.
Vel hjemme i sofaen ble det litt rødt i glasset og chamions league finale på TV-en! (Gutta boys følger nøye med, Hedda er i seng og mor kan blogge mens smågodtet går ned på høykant)

God helg.

Tina


1 kommentar:

  1. Herlig substitute (skrives kanskje ikke sånn eller....?!?) Tinavenn og SÅ fin veske. Me like too <3
    Her er det tidlig morgen og kveldsvakt på jobb senere. Får se om ikke tom jeg får tatt meg en løpetur ;-)
    Fint bildeoppsett forresten ;-)

    SvarSlett