..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 18. desember 2012

Back in business?

Da er det snart jul - og flere måneder siden jeg har skrevet! Skulle bare inn for å finne en oppskrift, men ble sittende å lese gamle blogginnlegg. Ikke for å skryte, men det var jo veldig hyggelig da. Tror helt bestemt at jeg må begynne å blogge litt igjen! Unnskyldningen min har vel vært tiden det tar...Men det er jo så gøy, og det skjer jo stadig morsomme ting som jeg gjerne vil dele med dere. 

Kan jo starte med årets julekortbilde! Dette er jo satt på spissen hvordan vi lever i dag. Alle driver med sitt - gjerne i samme sofa! Dette er jo også litt av det jeg har kjent på ift alt som skjer foran macen. Å sitte å skrive blogginnlegg samtidig som jeg ser på TV med barna, eller kommunsierer med Mannen er ikke noe jeg ønsker å gjøre. Å være tilstede der og da er noe jeg øver på. Hver dag!

Så hvis du ha lyst er det bare å stikke innom iblant <3
Jeg skal fortsette å fylle livet med det jeg liker best!
Hilsen Tina





Familien Hovi 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar