..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 29. april 2012

 Friske blomster gjør meg så glad! Det er levende og friskt, samtidig som det er pent å se på. Jeg har lenge lett etter en stor fin glassvase til langstilkede blomster, og i går fant jeg en jeg likte...Det var krukka som vi har musli i. Den er stor, passe vid, og rett og slett perfekt for formålet. Med favorittblomsten oppi pynter det opp på spisebordet.


Ellers har helga gått med til beising av veranda og inngangstrapp, fotballcup, TV, mat og vin. Det var stor jubel i stua på fredag når Leif Anders gikk videre i the Voice. Et stort hurra for han.


Ønsker dere alle en fin inneklemt mandag, og en god 1.mai :-)


Tina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar