..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 13. september 2011

Trening i nye omgivelser


Nå har det gått over to uker siden Spenst-gjengen kom flyttende ned til Toten Treningssenter i Storgata. Jeg må innrømme at jeg følte meg som en gjest de første timene jeg skulle ha, og det var veldig uvant å skulle holde timer der. Det har ikke bare med tekniske ting som lys, anlegg, gulv å gjøre - men like mye kunder og nye kollegaer. Det viste seg å være ubegrunnede bekymringer, for det har gått veldig fint. Den første timen jeg holdt var med nesten bare Spenst-kunder....Men jeg ser at mange velger det trygge først, så tør de etterhvert å prøve andre timer. 
De som kjenner meg vet at gruppetrening ligger mitt hjerte nært, og at jeg gleder meg til hver gang jeg skal ha time. I høst har jeg faktisk et lite jubileum når det gjelder antall avholdte timer...Siden starten i 1996 har jeg undervist snart 2000 timer! Juhuuuu! Det hjelper godt på motivasjonen å ha de timene jeg liker aller best også: Kondis, DansAerobic og Step/Styrke <3 


I sal 2 føler jeg meg veldig hjemme...Her er både det gamle anlegget vårt - og ikke minst parketten fra Spenst!!
Hei og hopp fra Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar