..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

lørdag 3. september 2011

Lørdag i sofaen

Det er endelig legitimt å tenne lys, krype under teppet og benke seg foran TV-skjermen igjen! Jeg har jo forståvidt gjort det rett som det er i sommer, men det er ekstra koselig nå som høstmørket faller på...I kveld har vi hatt skikkelig familiekveld foran skjermen med MGP-junior, taco og smågodt! Nå har freden senket seg, smågodtskåla er tom (!!) og lydboka skal snart settes på igjen. Er godt igang med boka "Sahras nøkkel", og den er vanskelig å legge fra seg. Utrolig fin bok, som gjør sterke inntrykk, samtidig som den gir mye kunnskap om hva som faktisk skjedde under jødeutryddelsen i 2.verdenskrig. 


Høst er både boktid og TV-tid, og her er noe av det jeg har tenkt å ta for meg i løpet av høsten:
  • Innsirkling 1 (lydbok)
  • Innsirkling 2 (lydbok)
  • Mofongo (bok)
  • Greys Anatomy (TV)
  • Privat praksis (TV)
  • Blanke ark med Håvard Tjora (TV)
  • Den som dreper (ny dansk serie på TV)
Har nemlig fått en forkjærlighet for lydbøker. Laster de inn på iphonen, og kan høre når det passer meg. Det skjer jo ofte at jeg sovner med proppen i øret, og våkner noen kapitler senere, men finner alltids tilbake til der jeg var. Veldig avslappende hvertfall.

Så da sier jeg ha det bra så lenge!

Tina

1 kommentar:

  1. Lydbøker er deilig å høre på, også så fine hvis man går tur, bretter klær eller bare slapper av. Har lyst til å lese/høre Saras nøkkel jeg og, så må nok i gang med den. Hurra for bokhøst!

    SvarSlett