..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Blide barn på Blivgodt <3
Det er noe friskt over den første  dagen i ett nytt år! Utrykket nytt år - nye muligheter stemmer aldri bedre enn i dag. Har ingen nyttårsforsetter som jeg har skrevet ned eller sagt til noen, for det blir som regel med tanken. Men,- i dag når vi var på skitur tenkte jeg at jeg jo kunne ha en liten plan om å gå litt mer på ski...Ski er utrolig god trening, og med frisk luft på kjøpet ser jeg ingen bakdeler med det. Bortsett fra at det utrolig slitsomt da...


Ellers har jeg et ønske om å "styre" litt mindre. Det tror jeg både mine nærmeste og jeg har godt av. Blir lett veldig ivrig på ting, og har vanskelig for å ha ting hengede over meg. Klarer ikke så lett slappe av når jeg vet at jeg har noe ugjort. Og ugjorte ting har man jo alltid :-) Skal prøve å tolerere mere rot, se hybelkaninene danse, ikke bry meg om smuler på benken osv osv...Poenget er vel i bunn og grunn at min standard er noen hakk høyere enn de andre i familien i forhold til hvordan vi vil ha det her hjemme. Eller forresten- tror vi må møtes på midten! Ha ha.


Ha en fin start på 2011 - og husk at det er bare du sjøl som kan bestemme hvordan året skal bli- og hva du skal fylle det med! Mine stikkord for 2011 er:



  • Familie
  • Venner
  • Reise
  • Trene
  • Sove bedre
  • Leve her og nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar