..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 26. desember 2010

God jul


Disse dagene fyller jeg virkelig livet med det jeg liker aller best! Late dager på sofaen, småkaker og kaffe til frokost og rødvin og sjokolade til kvelds...Me like <3 I løpet av dagen er det også gjerne en stor brunch med det beste julen har å by på... Har ikke vært så mye aktivitet her de siste dagene, og det har både voksne og barn godt av tror jeg. Lunta (som til tider var litt kort og lett å antenne før jul..) er lang, barna er fornøyde med nye leker, bøker og spill som de fikk til jul, og jeg har til og med fått lest en bok! Riktignok en veldig kort en - Snøstorm og mandelduft (Camilla Lackberg) Anbefales! 


I år fikk vi tak i en stoooor og fin edelgran. Blir like facinert og forundret over dette fenomenet hvert år. En BUSK inni stua liksom...Artig.
Tema for julepynten i år var hvitt/sølv/beige. Hjerte i lin <3 Skulle ønske jeg kunne skryte på meg at jeg hadde laget de selv...




I dag dro vi en tur til Sjusjøen for å stå på ski, men det ble en svært kald og forblåst affære. Hjelper ikke med nypreppa bakker og fint føre når det snødde og blåste 16-17 sekundmeter! Holdt på å fryse ihjel i stolheisen, så det det ble noen få turer helt opp. Fikk mye frisk luft på kort tid, samt rørt litt på kroppen - alt i alt fornøyd med det hvertfall!


En frossen familie på tur!







Nissen hadde med mange fine pakker til oss i år, og jeg fikk mye av det jeg hadde ønsket meg. Blant annet en Kenwood kjøkkenmaskin av mamma!
Fikk dessuten en stor bakebok fra Lom, - med utrolig deilige oppskrifter på både boller, brød og kaker. 


Synes i grunn jeg hadde vært ganske snill før jul også, så jeg kjøpte like godt en førjulsgave til oss. Denne lampen har jeg ønsket meg lenge, og når vi i tillegg hadde et reelt behov for mere lys i stua var jeg ikke vond å be. Kiil forhandler Bourgie-lampen fra Kartell, og hadde en på lur når jeg kom innom før jul. 




Nå må jeg fortsette med deg jeg egentlig skulle gjøre i kveld- nemlig finne ny musikk til Kondis. Januar 2011 nærmer seg, og da vil jeg ha ny musikk, og nye trinn til timen min. Blogging er veldig moro, men tar tid...Håper dere ikke mister motet selv om det av og til tar litt lang tid mellom hvert innlegg!Ha en fin kveld, og en fortsatt god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar