..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

lørdag 20. november 2010

ZUMBA på Spenst!

Zumba er den nye "hotte" treningsformen, som lover deg den kroppen du alltid har drømt om...Vel, vel - det var kanskje på TV-shop de sa noe om det....Uansett: Zumba er kjempekuult. Ikke bare får du pulsen opp, men du får vrikka nok på hofter  og mage til å kjenne det i både mage og rygg. Uten tvil effektiv trening. Elin kjørte en råbra time i dag, og jeg så folk på timen koste seg. Den helgen zumba-kurset ble avholdt hadde jeg ikke anledning til å delta, så nå har fått med meg en DVD hjem for å se om det er mulig å lære seg noen "moves"...Det blir 3 zumbatimer på timeplanen over nyttår, så det er sikkert muligheter for litt vikar-timer om ikke annet. Nå får jeg vrikke meg inn i dusjen og få av svetten. Go hælj!


Det er forresten åpent hus på Spenst denne helga- gratis trening og mye moro. Sjekk www.spenst.no/gjovik for mer informasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar