..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

onsdag 24. november 2010

Amaryllis og ny vase!

Jeg har lenge ønsket meg denne fine vasen fra Wiik & Walsøe. I dag fylte jeg den med en Amaryllis, og kjente at julestemningen kom igjen...Hvis jeg klarer å bevare denne gode stemningen helt frem til jul, må det jo bli en fredelig og fin jul i år! Er faktisk godt i gang med julegavene allerede, og har spist meg mett på pepperkaker flere ganger allerede. Pleier å leve på småkaker hele desember, men har en intensjon i år om å prøve å spare dem litt lenger....


1 kommentar:

  1. Takk for tips om å bruke Wik & Walsøe-vasen til Amaryllis, så langt har jeg ikke tenkt selv - har alltid brukt klare vaser. Nå skal det bli julekoselig i heimen!

    SvarSlett