..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

tirsdag 5. oktober 2010

Velkommen

Hei!
Som du ser av profilen min kommer denne bloggen til å handle om uviktige ting sett i et globalt perspektiv. Synes det kan være så godt å drømme seg litt bort av og til...Lese om interiør, mote - deilig bakst eller bare små historier fra hverdagslige ting. Det har jeg også lyst til å skrive litt om. Noe som nettopp du kan trives med å lese om. Jeg synes hvertfall det er trivelig å sitte med tekoppen og sjekke ut mine venners blogger. Se hva du synes og bli med å fylle livet med det du liker best!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar