..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

torsdag 14. oktober 2010

Høst og aktiviteter!

Jeg har verdens beste bi-jobb;instruktør på Spenst. Tenk å få lov å gjøre det artigste man vet et par ganger i uka! Glede kunder med god musikk og artige "moves", trene kroppen - og til og med få betalt for det :-)
I tillegg har vi et godt arbeidsmiljø med mange artige folk. Det beste av alt er at fokuset er positivt og friskt. Det kan ikke alle bedrifter skryte av. Neste helg skal vi på Spenst Convention i Larvik. Innlosjeres på Farris Bad, delta på (forhåpentligvis) inspirerende klasser med instruktører fra Norge og Sverige. Det jeg gleder meg mest til er klassen PowerStrip med Åsa Eriksson!! Her kan jeg få noen "heite" tips til Aerobic 2 timen min...


Det er noe spesielt med den friske gode høstlufta! Å være ute i hagen eller skogen er liksom litt ekstra koselig nå om dagen. Begynner å bli litt mørkt å jogge på strandpromenaden nå, men med Maika ved min side føler jeg meg likevel trygg :-) Føler det blir litt vel avansert med hodelykt...?

Hedda raker i hagen


Eiktunet og Øverby har fine turområder!
Ut på tur - aldri uten proviant. Kakao og wienerbrød er en sikker vinner i familien Hovi <3
Henrik på Hovdetoppen - sjekk utsikten! (Foto: Min kjære nabo Tone)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar