..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 25. mars 2012

Gult er kuult...

Da var det på tide med et blogginnlegg igjen! Det var visst 3 uker siden sist! Jeg er våryr og glad om dagen, og har tilbragt mye tid ute. Våren inspirerer meg, og jeg har mye energi på lur. I helga har jeg brukt den på vinduspuss, et par løpeturer, hyggelig besøk av gode venner og litt hagesysler. Rett og slett en perfekt helg. I dag tok vi ut hagemøblene på terassen...25.mars..! Fantastisk!

Gult er ikke bare påskens farge, - men vårens store it-farge. Siden jeg til vanlig er veldig beige når det gjelder interiør var det forfriskende og fint å ta inn litt gult i stua. Mamma utstyrte meg med en sprayboks med en lekker gul farge, og denne gikk jeg "amok" med...Dette resulterte i et par lamper i gult, og lysestaker med ny farge.




Kanskje du har noe du kan spraye i en farge du liker? Gjenstanden blir som ny, og det er veldig fort gjort!
Ha en fin uke - og husk at gult er kult også etter påske..


Tina

1 kommentar:

  1. Hei Tina! Her har jeg ikke dristet meg til annet enn påskeliljer i gulfargen, men har lekt med tanken. Vi får se om jeg tør etter hvert... Pallene har jeg bare lagt oppå hverandre, og synes det er mer enn stødig nok, men selvfølgelig kan du skru dem sammen hvis du vil ha en hel benk. Fint med gratis gjenbruk!

    SvarSlett