..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 5. februar 2012

TVen...igjen

Som noen av dere veit har plasseringen av TV-en vært tema for meg før...Det har rett og slett vært vanskelig å finne en egnet plass i stua. Men forrige uke fikk nok være nok...Jeg dro på Clas Olsson og kjøpte 15 meter antennekabel og hvite ledningsskinner. TV-en ble flytta og vi kunne igjen sitte i sofaen og se TV - samtidig som vi fyrte på peisen (Lykke...) Der er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad, og dette var virkelig en løsning til å bli glad av. Alltid spent når Mannen kommer hjem for å høre om det blir godkjent, og det ble det! Så da har herved TV-en fått en ny plass på et bord som kan rulles ut og inn etter behov...


I helga har det blitt en del TV-titting. Mannen har vært borte, og jeg og barna har kost oss med både film, forming og TV. Minstejenta har dessuten blitt en kløpper på data (moviestarplanet) - og storebror hjelper til med å svare på quiz og "chatte" med "venner". 
Nå har vi vært på skirenn med Henrik - og det er tid for å tine opp igjen med boller og kakao...Foran peisen så klart! (...med TV-en på...)


Ha en fortsatt fin helg!


Tina


Hedda i dyp konsentrasjon...
TV-ens nye plassering....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar