..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

mandag 28. november 2011

Adventskalenderen er klar- nesten...

For et par år siden kjøpte jeg adventskalendere til unga på Kremmerhuset. Disse har lommer med plass til små presanger. Men noen av tingene blir alltid litt for store for lommen. I år har jeg derfor laget et ekstra oppheng av drivved. Her kan jeg henge opp de store gavene, - samt henge opp noen til Mannen i løpet av desember også. Er jeg heldig henger det kanskje en med mitt navn der også...?(Frk. jul er nemlig veldig glad i pakker...)
Har en god deal med mamma og svigermor hvert år: Vi kjøper alle 8 pakker hver til unga - og vips blir det 24 pakker med mye spennende innhold <3

I morgen reiser jeg på Novemberkonferansen i matematikk (Trondheim) og blir borte til torsdag kveld. Dermed kan unga og Mannen glede seg til torsdag morgen, og første pakke i kalenderen. 

Tina

Nissen har kommet frem, og vokter det aller helligste...

Pakker og pynt.

Fin start på dagen - møter kalenderen på vei ned til frokost.

Nissen er gammel, - og veldig fornøyd når desember endelig kommer!

1 kommentar:

  1. Kjempefint min venn <3 Ikke vanskelig å komme i rett stemning i Hovihuset nå ;-) God tur!

    SvarSlett