..en blogg om ting som ikke er fullt så viktige, men desto mer koselige. Det er viktig å omgi seg med mennesker og ting du får inspirasjon og energi av. For meg er det trening, familie, venner, mote, interiør,kaffe, bøker, glossy magasiner, smågodt mm. Håper du også gjør det du kan for at du skal ha det bra?

søndag 14. august 2011

Vel overstått

Da var Ringeriksmaraton vel blåst for denne gang! Indregarden 2 knuste Indregarden 1 med 10 minutter...Det ble derfor ikke så spennende som i fjor, når det kun var sekunder som skilte lagene. Totalt sett ble Indregarden 2 nr.21 i sin klasse, og Indregarden nr.41 (av 103 lag...)Men det var gøy...Jeg lovte (som vanlig) meg sjøl at det var siste året jeg skulle løpe, men etter en dusj, et glass vin og deilig mat var jeg i vater igjen! Klart jeg skal løpe neste år!

Det er veldig koselig å treffe slekta, og ekstra trivelig med tanke på at det var pappa som fikk slekta igang med trening! Håper han ser ned på oss og synes vi er flinke <3

Her kommer noen bilder fra familiefesten!
Ha en fin søndag!

Tina



Vi laget også et lite maraton for barna i hagen. Her er Hedda, Henrik, Isac og Frida klare til start

På verandaen til Britt er det koselig å være

Tom Henning, jeg og Anette har spist deilig mat! Takk til Britt og Anette for deilig mat<3

Onkel Tore er løps-sjef og veldig sprek!!

Familekos

Henrik og Isac overlegne vinnere av barnestafetten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar